ایجاد فروشگاه هایی با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

 اگر تا به حال تجربه ی خرید از علی بابا را داشته باشید قطعا با مفهومی به نام واقعیت مجازی آشنا شده اید. در حقیقت علی بابا تنها یکی از صدها فروشگاه اینترنتی ای است که از تکنولوژی واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده استفاده کرده است. به گفته ی صاحب نظران این عرصه، این تکنولوژی انقلابی عظیم را در عرصه ی خرید و فروش به وجود خواهد آورد و تمامی مارکت های اینترنتی و حتی حقیقی برای عقب نماندن از قافله، خواه ناخواه به این سمت حرکت خواهند کرد.ه معنای دقیقتر، واقعیت مجازی نه یک مفهوم صرفا انتزاعی بلکه یک امر کاملا گسترده و وسیع است. به همین دلیل است که

اطلاعات جامع تر درباره ی فروشگاه های واقعیت مجازی را در ادامه می خوانیم

به همین دلیل است که کمپانی های بزرگی مانند وال مارت، کلوگز و حتی کمپانی های صنایع غذایی ای همچون نستله! رویکردهای قدیمی را کنار گذاشته و از این تکنولوژی برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند. واقعیت مجازی به معنای وارد کردن المان های مجازی به دنیای واقعیت است. درست مانند بازی پکیمون گو که فرد کارکترهای مجازی را در دنیای حقیقی مشاهده و شکار میکند! مزیت این تکنولوژی نسبت به خرید سنتی این است که اولا انتخاب های شما بسیار گسترده است و در ثانی امکان آزمون و خطا بسیار و حتی بی نهایت است. به عنوان مثال تصور کنید که قصد خرید مبلمانی شیک و به اصطلاح ست شده را دارید. خب طبیعتا نمی توانید ۱۰۰ نوع مبلمان مختلف را به خانه آورده و تک تک آنها را از لحاظ همخوانی با المان های محیطی مورد سنجش قرار دهید. اینجاست که تکنولوژی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به کمک شما خواهند آمد. در همین راستا ای بی جدیدا سرویسی را به نام مرکز خرید مجازی استارت زده است. در این پروژه ی فوق العاده جالب، شما به فروشگاه های مختلف البته از نوع مجازی رفته و از محصولات مختلف در طبقات و قفسه های گوناگون دیدن کرده و در صورت تمایل با دست مجازی خود خرید خواهید کرد! حتی بعضی از کمپانی های پوشاک مانند گپ، پا را از این هم فراتر نهاده و با استفاده از تکنولوژی های فوق العاده ای مانند ترو فیت این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده که به صورت مجازی تمام لباس های فروشگاه را پرو کرده! و در صورت تمایل یکی از آن ها را با تخفیف های ویژه خریداری نمایند. نقطه ی جالب تره این نوع خرید در آن است که حتی اگر هیچ لباسی را هم نپسندیدید می توانید بدون هیچگونه ناراحتی و مشکلی فروشگاه را ترک نمایید. به معنای واقعی کلمه، این تکنولوژی را می توان یک تکنولوژی دو سر سود و یا حتی یک انقلاب تکنولوژیکی تصور کرد.

ماهیت این نکته از انجا بیشتر آشکار می شود که بدانیم هر فردی و علی الخصوص هر فروشنده ای آستانه ی صبری داشته و شما نمی توانید تمام محصولات را امتحان کرده و سپس فرار کنید! ولی همان طور که دیدید به یاری تکنولوژی حتی آستانه ی صبر هم بی نهایت شده است.

البته این تکنولوژی فقط منحصر به خرید نیست. تصور کنید که تنها با یک کلیک به تمامی اتاق ها و آزمایشگاه های دانشگاه های معتبر دنیا سرک کشیده و شهر و رشته ی مورد علاقه ی خود را اپلای کنید! و یا اینکه با استفاده از تکنولوژی های واقعیت مجازی به شهرها و جاذبه های توریستی مختلف سر بزنید و شهر و تور مورد علاقه ی خود را انتخاب و رزرو نمایید.

حالا ما چه کردیم؟!
با توجه به گردش مالی فوق العاده ی فروشگاه های مجازی و تجارت ۸۰ میلیارد دلاری آن تا افق ۲۰۲۵، مجموعه ی ۱۰۰ اقدامات بسیار مهمی را در راستای بومی سازی این تکنولوژی انجام داده است و اکنون در جایگاهی ایستاده ایم که می توانیم با افتخار اعلام نماییم که به عنوان یکی از خلاق ترین استارت آپ های ایرانی، نسل جدیدی از فروشگاه های اینترنتی را به دنیا عرضه خواهیم نمود.

تیم پژوهشی و عملیاتی ۱۰۰ ، با رصد آخرین فناوری های روز دنیا همواره در پی ارتقای خدمت رسانی به شما کاربران عزیز است. به اعتقاد ما تنها راه موفقیت در کسب و کار، همراهی با تکنولوژی های روز دنیا و ارتقا و معرفی شیوه های نوین کسب و کار است. در این راستا، اپلیکیشن ۱۰۰ نیز به عنوان به روز ترین استارت آپ ایرانی آماده ی همکاری با تمامی فروشگاه داران و صاحبان کسب و کار ایرانی است.

100 در 100 موفقیت در کسب و کار

با ۱۰۰ دات آی آر