نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات

نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات در اجناس دست دوم: با توجه به گسترش تجارت الکترونیک،

با توجه به گسترش تجارت الکترونیک، این روز ها دغدقه اصلی فروشندگان کالاهای دست دوم قیمت گذاری کالا و خدمات بوده بطوری که خریداران را مجاب به خریدن آن کالا یا دریافت خدمات خود کند. به طور کلی قیمت گذاری برای هر کالا و خدمات نسبت به نوع خود متفاوت و دارای پیچیدگی های خاصی است.

در این راستا میتوان به فاکتور مهمی اشاره کرد که یکی از آنها قیمت گذاری کالا به طور منصفانه و منطقی می باشد، بطوری که معمولا شروع افت قیمت لوازم چوبی و مبلمان دست دوم شما از نزدیک به 40 درصد و یا افت قیمت لوازم الکترونیکی کارکرده با 30 درصد افت نسبت به همنوع کارنکرده و یا استفاده نشده ی آن می باشد.

فاکتور ها و ملاک های دیگری نیز هستند که شما میتوانید در این امر از آنها بهره ببرید همانند میزان کارکرد، تمیزی، صحت عملکرد، کارایی و موجود بودن نمونه ی نوی آن در بازار و … .

نکاتی برای فروش بهتر و چگونگی قیمت گذاری کالای دست دوم

به امید اینکه فروش بهتر در مجموعه اپلیکیشن های 100 داشته باشید.