مطمئناً بهترین راه موفقیت در فروش، درست آگهی کردن است!

در دنیای تجارت همیشه ملاک و فاکتورهای مهمی، فروش شما را تضمین می کنند، چه بسا بعضی از آنها بسیار ارزشمند هستند که ممکن است با رعایت کردن نکاتی جزئی همیشه سود خوبی نصیب فروشنده شود. اصلاً مهم نیست که شما یک خودروی سوپر لوکس با قیمت بالای یک میلیارد تومان را می خواهید بفروشید و یا یک صندلی کهنه ای که سالیان سال در انبارتان بلا استفاده افتاده است. بلی اصلاً مهم نیست. در ادامه به نکته ای مهم برای فروش بهتر اشاره میکنیم تا به موفقیت در فروش شما کمک بزرگی کرده باشیم.

هنگامی که یک خریدار به صفحه فروشگاه یا آگهی شما میرود در نگاه اول نیازی در خودش پیرو موضوع فروشگاه و آگهی داشته که باعث شده مراجعه کند. پس اولین کمک را خود خریدار به فروشنده نموده است.

نیاز، مهمترین عامل هر خریدی می تواند باشد، هر فروشنده ای میتواند از این موضوع بهترین استفاده را ببرد.

گام اول: باید همیشه حس نیاز را در مشتری با تمرکز بر آن بالا ببریم، بطوریکه کلیه حواس پنجگانه فرد خریدار را به سمت کالا و خدماتی که میخواهیم ارائه بدهیم جلب کنیم.

در دنیای دیجیتال و اپلیکیشن، شما سه حواس از حواس پنجگانه را در اختیار ندارید، پس بیایید با توضیحات کافی و انتخاب مناسب عنوان برای آگهی و فروشگاه خود، اولین گام را برای نفوذ در حس دیداری خریدار برداریم. این روش یک حسن داره که اگر قدری خوب نوشته باشید ممکن است خریدار مطلب شما را بلند بخواند و با این روش شما خیلی راحت به حس شنوایی او نفوذ کرده اید. همین باعث بهتر ذخیره شدن داده های شما در ذهن مخاطب خواهد شد و این یعنی موفقیت در فروش.

گام دوم: اعتبار شماست که باید آن را نزد مشتری بالا ببرید.

اعتبار یک فروشگاه خوب را لوگو یا نام برندش تامین میکند و این به هوبه ی خود باعث موفقیت در فروش خواهد شد. چه بسا با انتخاب لوگویی مناسب به افزایش این اعتبار کمک شایانی بکنید، دیگر فاکتور اعتباری شما، شماره تماسهای ثابت و همراهی است که شما ثبت میکنید که پاسخگویی آنها نیز مزید بر علت است. چه بهتر که اگر دارای یک وبسایت و کانال مناسب تگرامی هستیم، لینک آن را در صفحه فروشگاه خود درج کنیم تا خریدار به بهترین روش بتواند از اعتبار و نوع کسب و کار شما اطلاعات درستی بدست بیآورد.

در ثبت آگهی هم، شما باید دقت نمایید تصاویری که برای آگهی خود تهیه میکنید در نور مناسب و با کیفیت تهیه شوند و کاملاً واضح و واقعی باشند که مشتری شما بتواند بدرستی آن را بررسی و تصمیم گیری کند را ضمیمه آگهی خود کنید. البته اصلاً پیشنهاد نمیشود تصاویر غیرواقعی را بجای تصویر خود جایگزین کنید. ممکن است کوچکترین جزئیاتی که از کالای خود میدانید و برای شما پیش پا افتاده است، برای مشتری و خریدار شما خیلی مهم باشد. پس خیلی با دقت و حوصله متن توضیحات آن کالا و خدمات را در آگهی خود و با ریز جزئیات آن شرح دهید.

گام سوم: ارتباط کلامی است.
اگر موارد بالا را بخوبی رعایت کرده باشید مشتری شما خیلی راحت تر قانع میشود که با شما تماس بگیرد و در رابطه با موضوع آگهی ها و حتی کالاها و خدمات شما تماس بگیرد. اینجاست که شما باید با توجه به نیازی که مشتری دارد در ارتباط کلامی خود دوباره حس نیاز فرد مورد نظر را تقویت کنید.

شدیداً توصیه میشود که از واژه هایی جهت بزرگ نمایی یا ویژه کردن کالا و خدمات خود استفاده نکنید. زیرا حس بدی نزد خریدار نسبت به خودتان ایجاد می کنید.

شما باید همیشه صداقت و راستگویی را در معرفی کالا و خدمات خود بکار ببرید تا مشتری را جذب کنید.

گام چهارم: قیمت گذاری مناسب و رقابتی برای کالا یا خدمات.
این بخش را حتماً باید با سیاست و تحلیل درست رقبا انجام دهید و حتماً باید قبل از ارسال آگهی خود در اپلیکیشن 100، آنرا بدقت بررسی و بهینه ترین قیمت را برای کالا و یا خدمات خود انتخاب کنید.

مسلماً هیچ خریداری یک ست مبلمان کارکرده را به قیمت حتی نزدیک نو همان کالا، نمی خرد. طبیعتاً باید هنگام قیمت گذاری و انتخاب قیمت، خود را جای خریداری بگذارید که قبلاً ممکن است چندین مغازه و کالای مشابه را بررسی کرده و شما اولین نفری نخواهید بود که او با شما تماس گرفته است!

گام پنجم: فعالیت مستمر و بروزرسانی و استفاده از امکانات فراهم شده در سایت 100.
البته دوستان ناگفته نماند با بروزرسانی مستمر بهتر دیده می شوید، برای اینکار باید در بازه زمانی معینی، اقدام به بروزرسانی و افزودن آگهی جدید در فروشگاه خود کنید و تا همواره فروشگاه شما در لیست آگهی های جدید سایت مطرح باشد.

در کنار این بروزرسانی ها، ما هم در اپلیکیشن 100 امکاناتی نظیر ویژه کردن آگهی یا VIP کردن فروشگاه برای بهتر دیده شدن در اختیار کاربران قرار می دهیم که هم اعتبار خود را بالا ببرید و هم آگهی و فروشگاه ما در میان انبوه آگهی و فروشگاه دیگران بهتر دیده شود و بدینوسیله متمایز شوید.

در نهایت، همیشه اصل صداقت و تلاش روزمره را در فروش کالاها و خدمات خود، ملاک کار قرار دهید تا فروشی مناسب در اپلیکیشن ها داشته باشید. موفقیت در فروش امری اتفاقی نیست